
Goed nieuws voor jullie favoriete magazine! Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) is een Belgische instelling die gegevens verzamelt en levert voor de reclamemarkt. Vanaf dit jaar worden er tweemaal per jaar CIM-cijfers over de gelezenheid bekendgemaakt. De CIM-cijfers voor Femma magazine zijn positief...
Vorige CIM sept 2013: 112.700 LLP (Lezers Laatste Periode =Het aantal lezers dat verklaart in de loop van de maand ervoor voor een bepaalde titel te hebben gelezen, doorgenomen of doorbladerd.)
Huidige CIM: 122.500 LLP, wat een stijging is van 8,70%!
Dit betekent dat 1 Femma magazine wordt gelezen door 3 personen! We roepen jullie dus allemaal op om jullie magazine te delen met verschillende vrouwen zodat nog meer dames in contact komen met ons magazine. Geef jouw magazine aan een vriendin, laat het achter op de trein of stop het in de brievenbus van je buurvrouw.
Hou deze week zeker jullie brievenbus in de gaten, om ons nieuwste nummer in het teken van eenzaamheid niet te missen.
http://www.femma.be/magazine
Reageer